Forum Forum klanu diablo 2 RoA Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
Bow Ama Pcl pvp/tvt by Ali
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum klanu diablo 2 RoA > Wasze Strategie

Autor Wiadomość
ali
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekarnik ? o.O'?

Bow Ama Pcl pvp/tvt by Ali    

Bow Ama Pcl pvp/tvt by Ali

1. Wstęp
2. Progi
3. Stats
4. Skills
5. item setup
6. Podsumowanie
7. Pvp/Tvt
8. Zakończenie



1. Wstęp
Z góry pisze że jeżeli chcesz komentować to przeczytaj całą uważnie niżeli masz oceniać powierzchownie.
Chce wam przedstawić moja ulubiona postać do gry pvp/tvt Pcl.
Jest to postać silna, szybka, elastyczna, choć nie posiada takiego hp i Defa jak barb ofc. Wink
Typem naszej postaci jest Amazonka

- javazon (PvM)
- bowzon:
- dex (najlepsze wyjście na TvT)
- vita (nie nadaje się prawie do niczego)
- hybrid (1v1 lub TvT)

My zajmiemy się typem Bowzon  Dex
Czemu ? dmg, ar, max blok na jakiej kol wiek tarczy.

2. Co do progów
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko znajduje się w linku powyżej !

3. Stats
Str- aby ubrac all na str Bugu !
Dex- reszta Wink albo jak kto woli all w dex
Vita- około 170/200
Ene- standardowo 0. Czemu? Chyba nie trzeba tłumaczyć!

4. Skills
Javazon
*Jab (dźgnięcie)- 1
*Fury- 1 poco ? aby Se ułatwić życie Razz
I po 1 pkt na dojście do fury

W sumie zostawiamy tu 5 pkt.

Passiv & Magik
*Wewnętrzne Spojrzenie- yy ? oO a co to jest ? 1 na dojście
*Krytyczne uderzenie- max ! sprawia ze zadajemy podwójne obrażenia!
*Unik- 1 więcej nam nie trzeba! Reszta od itemków.
*Sm- 1 na dojście, choć to bardzo przydatny skill. Spowalnia pociski przeciwników.
Sm nie działa na młotki paladyna, na fochy, na blizz, na błyskawice czarodziejek, na nove nekromanty i to chyba wszystko! Jeżeli jeszcze na coś to pisać! Poprawie !
*Omijanie- 15 nie więcej! Tyle nam wystarczy w zupełności. Pomaga nam ustrzec się przed pociskami wroga.
*Penetracja-16+, ale rozdajemy na samym końcu! Bardzo przydatna umiejętność! Zwiększa nasze Ar!
*Przynęta- 1. Przydatne jest ponieważ służy za mięso armatnie i tarcze kiedy stoimy na Bow.
*Odskok- 14 również przydatna umiejętność! Pomaga nam uniknąć pocisków wroga oraz ataku wręcz.
*Walkiria- również służy za mięso armatnie. Wiec dajemy 1.
*Przebijanie- nie przydatny sikll na pvp/tvt dajemy 0
Podsumowując
70 rozdanych pkt w tym drzewku umiejętności wliczając w to penetracje!

Bowzon
*Magiczna strzała- 1 na dojście.
*Strzała zimna- 1 na dojście.
*Strzał seryjny- 8/9 nie więcej ! jest to bardzo przydatny i ważny skill na tvt jak i zarówno pvp.
*Strzała Kierowana- 20. Tu wiadomo nasz główny atak!

Podsumowując
30 pkt pozostawimy na nasze główne ataki : )

Sumując wszystko rozdaliśmy 104 skille
105(rozdane pkt) – 12(pkt od skill questow) = 93 poziom !

Zatem na 93 poziomie, można spokojnie zakończyć build.

5.Itemki czyli to w czym można cudować ; )

Głowa

Przyodziewek Arlekina (Harlequin Crest)
Czako (Shako)
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii

Soketujemy z joolem 40ed/15ias! Po co ? Aby Osiągnąć niezbędny próg iasu.


3* sock helm +hp/frw socketowany 2*40/15ias + 40/9 dex
Lub circ 2 p&m 30 frw 2 sox z 2*40/15

Dzięki takiemu czemuś nie musimy wkładać jola 40/15 w wf i zaoszczędzamy wolny soket w broni gdzie możemy wsadzić um co daje nam 25 % ow, Albo Lo co daje nam zabójcze dmg, co jest bardzo przydatne na ava.

STRAŻNIK KIRY/Kira's Guardian
Obrona: 90-170
Obrona Bazowa : 40-50
Wymagany Poziom: 77
Wytrzymałość: 25
+50-120 Obrona
20% Szybsze Odzyskanie Równowagi
Nie Można Zamrozić
Wszystkie odporności +50-70
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze

Soketować z Jawelem 40/15

Po co nam to? Kiedy gramy vs sin trap/foh/Light sorces jest to bardzo przydatne!
Kiedy używać? Chyba każdy wie. Podczas używania Kiry na leży zdjąć hl ponieważ nasz Light res jest za duży dlatego można się pokusić o takie cacuszka jak tarcze które są opisane niżej. 

2*sox circ 2 p&m frw/hp soketować 2x40/15

Zakładamy to Kidy potrzebne nam frw bez straty skila w uniki, oraz można wtedy założyć wf loed/umed.

Pojrzenie wampira (vampiregaze)
Złowrogi hełm (Grim Helm)
Obrona: 122-152
Wymagany Poziom: 41
Wymagania: Siła: 58
Wytrzymałość: 40
+100% Zwiększona Obrona
Dodaje 6-22 Obrażeń od Zimna, Zamraża na 4 sek.
15% Wyssanie Wytrzymałości
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
6-8% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 15-20%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
Socetowac z 40/15

Zakładany vs druidzi znaczy się na 1n1 duzo nam nieda ale walaz w oaka porzywraca nam life co się przydaje na tvt również. Posiada dużo dr.  oraz zamraża wroga.

Klata

Armor 4 soc xx-100 life , wkładamy 4 razy javel 40ed/15ias

Podsumowując powstaje zbroja mająca 160ed/60ias/xx-100 life

Jest to jedyny dogodny wybór dla naszej amazonki, ponieważ bez niej nie osiągniemy progu iasu (147ias-8 fps) próg który umożliwia nam elastyczne poruszanie się i odpowiednią szybkość ataku.

Pod tvt a dokładniej 3v3 i 4v4 w drużynie z Hammerem który mixoje nam aury można użyc też Rw Hart podwyższy nam ono dmg/res. Chodź naszą główna osłona klaty jest 160/60/life

Fortitude/Hart
EL + SOL + DOL + LO

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% poprawiona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła

Świetne na tvt (3v3 i 4v4) pod drużynę z mixujacym paladynem!

Broń I

Siła Wiatru (Wind Force)
Obrażenia Dwurącz: 38.5-(244.625-550.875) (śr. 141.56-294.688)
Wymagany Poziom: 74
Wymagana Siła: 134
Wymagana Zręczność: 167
Szybkość Ataku: [10]
+250% Zwiększone Obrażenia
+ (3.125 * Poziom Postaci) 3.125-309.375 do Maksymalnych Obrażeń
20% Zwiększona Szybkość Ataku
6-8% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
Przywraca Wytrzymałość Plus 30%
+10 do Siły
+5 do Zręczności
Odrzut

Potrzebne są nam 2 takie łuki jeżeli mamy wyżej opisany circ.
Jeden z nich soketujemy z jawelem 40/15, a drugi z umem lub Lo. O czym wyżej jest wspomniane.
Po drugiej stronie nosimy oczywiście strzały, jak by ktoś nie wiedział xD

Jest to najlepsze rozwiązanie dla bowzonki na Pcl choć nie jedyne! Jak uważa wiele osób!

Drugą choć nie najlepszą bronią jest RW Botd w Hyda Bow. Jest to drugie rozwiązanie chodź całkowicie zmienia postać rzeczy oraz item setup.

Breath Of The Dying/Ostatni Oddech
VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH
Bronie

50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy zabijasz wroga
Przedmiot niezniszczalny
+60% zwiększona szybkość ataku
+350-400% zwiększone obrażenia
+200% obrażenia zadane Nie umarłym
-25% obrona przeciwnika
+50 do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku przeciw Nie umarłym
7% mana wykradziona za każde trafienie
12-15% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+30 do wszystkich atrybutów
+1 do promienia światła
Wymagania -20%


Czemu? 60 ias 350+/415 ed 30 all stats, ll, ml, ar
Używając takiego gadżetu można zrezygnować z jawela 40/15 w shako i wsadzić 40/9dex, 40/15max. Zamiast kota/hl i ravena można założyć angelic combo. Daje to nam dużego kopa do AR. Co jest przydatne przy używaniu multi.

Broń II
(Swith) na zmianie będziemy nosić tytany oraz przeróżne tarcze 

ZEMSTA TYTANA/Titan's Revenge
Ceremonialny Oszczep/Ceremonial Javelin
Obrażenia przy Rzucie: (70-79)-(185-212) (śr. 127.5-145.5)
Obrażenia Jednorącz: (70-79)-(137-155) (śr. 103.5-117)
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 25
Wymagana Zręczność: 109
Ilość: 140
Szybkość Ataku: -10
Tylko dla Amazonki
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 25-50 Obrażeń
+2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
5-9% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+20 do Siły
+20 do Zręczności
Odnawia Zasoby (1 w 3 sekundy)
Zwiększona Ilość Miejsca [60]
+2 do Umiejętności Włóczni i Oszczepu (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze

Polecam szczególnie wersje Eth upg ! Ja takie posiadam!
Zalety ? frw/ll/str co pomaga nam unieść storma. 2 ama skill dzięki czemu jesteśmy bardziej elastyczni z racji wyższego poziomu uników.
Dlaczego eth ? Ponieważ się nie psuja (odnawia zasoby) !

Tarcze tutaj nasz wybór nie ogranicza się do jednego przedmiotu! Można tutaj stosować różne różniaste itemy . Wręcz pole do popisu jest duże


TARCZA BURZY/Stormshield
Monarcha/Monarch
Obrona: (136-504)-(151-519)
Obrona Bazowa: 133-148
Wymagany Poziom: 73
Wymagana Siła: 156
Szansa Na Blok: Pal: 77%, Ama/Asn/Bar: 72%, Dru/Nec/Sor: 67%
Pchnięcie Tarczą (Pal): 12-34
Przedmiot Niezniszczalny
+ (3.75 * Poziom Postaci) 3-371 Obrona
+25% Zwiększona Szansa na Blok
35% Szybszy Blok
Obrażenie zmniejszone o 35%
Odporność na Zimno +60%
Odporność na Błyskawice +25%
+30 do Siły
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 10
Patch 1.09 i późniejsze

Czemu ? blok, duży def, 30 do siły tak więc na str Bugu nie będzie problemu z uniesieniem!
Soketowac z Umem dla lepszych resów, bądź jak stosuje większość playerow amą 40/-15req. Ja osobiście polecam Um.

KOLEC/Spike Thorn
Tnąca Bariera/Blade Barrier
Obrona: 325.6-410
Obrona Bazowa: 147-163
Wymagany Poziom: 70
Wymagana Siła: 118
Wytrzymałość: 333
Pchnięcie Tarczą (Pal) - Obrażenia: 26-40
Szansa na Blok: Pal: 50%, Ama/Zab/Barb: 45%, Druid/Nekro/Czar: 40%
+120-150% Zwiększona Obrona
+30% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
Obrażenia zmniejszone o 15-20%
Atakujący otrzymuje obrażenia 1-136 (1.375xpoziom postaci)
1 miejsce na gem
Patch 1.10 i późniejsze

Posiada fhr/cb soketowac z p.topazem/Sahelem.
Czemu tak, a nie inaczej ? Spike posiada fhr soketujac w niego p.topac jest to dobra tarcza vs trap Sinki, z sahelem zwiększamy fhr jeżeli używamy kiry vs sin to uzywamy wtedy Shaeled. Można uzywać również Koed dla polepszenia bloku, ale poco nam on skoro i tak będziemy mieli 75%!



BŁOGOSŁAWIONY KRĄG MOSERA/Moser's Blessed Circle
Okrągła Tarcza/Round Shield
Obrona: 156-179
Obrona Bazowa: 47-55
Wymagany Poziom: 31
Wymagana Siła: 53
Wytrzymałość: 64
Szansa Na Blok: Pal 67%, Ama/Zab/Bar: 62%, Dru/Nec/Cza: 57%
Pchnięcie Tarcza (Pal): 7-14
+180-220% Zwiększona Obrona
+25% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybszy Blok
Wszystkie Odporności +25
Miejsce na Klejnot (2)
Patch 1.09 i późniejsze

Chyba prosto zrozumieć po co to nam!
Wsadzamy 2x p. szafir vs blizz i nie padamy po 1 blizie.
Co to nam jeszcze daje ? 25 all res! Można jeszcze mieć 2x Sahel dla lepszego fhr albo sahel+p.topaz dla lepszego fhr+res vs sin.

Sanctuary/Sanktuarium
KO + KO + MAL

+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+20% szybszy blok
20% zwiększona szansa na blok
+130-160% poprawiona obrona
+250 obrona przeciw pociskom
+20 do zręczności
Wszystkie odporności +50-70
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków [60 ładunków]
Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

Bardzo dobra tarcza !
Dzięki niej mamy blok oraz resy! Które Są czasem nie zbędne vs niektóre chary.

Spirit/Duch
TAL + THUL + ORT + AMN

+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
Występuje tylko na Close Battle.net Ladder

Fhr/res/vita/mana/resy
Dobre vs nec gdyż swithując mamy fhr/oraz abs na magie !
Również vs sin można używać posiada 55 fhr! oraz light res. Co jest bardzo przydatne.

Jeszcze jedna rzecz jaka warto zdobyć jest 3sock xx life shield socketowana 3x jah , swietna rzecz , life ponad 200 napewno sie przyda w niejednej sytuacji, (inaczej zwane Kite life).

Pas
SZNUR VERDUNGO/Verdungo's Hearty Cord
Mithrilowa Kolczuga/Mithril Coil
Obrona: 125-158
Obrona Bazowa: 58-65
Wymagany Poziom: 63
Wymagana Siła: 106
Wytrzymałość: 16
Miejsc na Butelki: 16
+90-140% Zwiększona Obrona
+10% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+30-40 do Żywotności
Uzupełnianie życia +10-13
+100-120 do Maksymalnej Wytrzymałości
Obrażenia zmniejszone o 10-15%
Patch 1.10 i późniejsze

Najlepsze dla mele charów. Fhr/vita/cb nosimy praktycznie cały czas.

WIGOR BOGA GROMÓW/Thundergod's Vigor
Bojowy Pas/War Belt
Obrona: 137-159
Obrona Bazowa: 41-52
Wymagany Poziom: 47
Wymagana Siła: 110
Wytrzymałość: 24
Miejsc na Butelki: 16
+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorbcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze

Light Abs.
Zakładamy vs Foh ponieważ vs sin potrzebny nam jest fhr i jako sin wystarczy nam wisp

Rzadki rare/craft belt
24 fhr
Xx str
Live/res/dex
Xx% OW

Można tego używać tak że vs sin fhr nigdy nie za wiele. Przydatne ow na ava albo fs sosa i inne chary! Z czym ow jest mogole bardzo przydatne

Gloves

Jedynym dobrym rozwiązaniem dla naszej amazonki będą Rare/craft gloves.

2 passive & magic
20 ias
1x-15 dex
1x-15 str
Res/live/ll/add mode

Jeżeli sa to crafty to przydało by sie żeby posiadały odrzut ponieważ gdy zakładamy Botd, nie mamy odrzutu który daje nam wf. Wiele osób używa 3 pm 20 ias, ale nam wystarczy 2 pm + add mods.
Jeszcze można używać Bloodfistów ale tylko wtedy kiedy urzywamy botda bądź osiągamy z nimi próg iasu 147 !!!


PIĘŚĆ KRWI/Bloodfist
Ciężkie Rękawice/Heavy Gloves
Obrona: 17-18
Obrona Bazowa: 5-6
Wymagany Poziom: 9
Wytrzymałość: 14
+10-20% Zwiększona Obrona
+10 Obrona
10% Zwiększona Szybkość Ataku
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+40 do Życia
+5 do Minimalnych Obrażeń
Patch 1.09 i późniejsze

Posiadają fhr/ias co jest niezbędne u naszej amazonki /life. Dobre Cs sin

Buty
Tutaj znowu mamy duży wybór itemów.


JEŹDZIEC RZEZI/Gore Rider
Bojowe Buty/War Boots
Obrona: 140-162
Obrona Bazowa: 43-52
Wymagany Poziom: 47
Wymagany Siła: 94
Wytrzymałość: 34
Obrażenia od Kopnięca: 39-80
+160-200% zwiększona Obrona
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
10% Szansa na Otwarcie Rany
15% Szansa na Druzgocące Uderzenie
15% Zabójcze Uderzenie
Wymagania -25%
+20 do Maksymalnej Wytrzymałości
Patch 1.09 i późniejsze

Jak dla mnie najlepszy wybór! Dlaczego ? Ow śmiertelne i druzgoczące uderzenie co w połączeniu z hl zadaje podwójne obradzenia które rani przeciwnika a on się wykrwawia, chodźe ginie, ale nasze druzgoczące jest za słabe aby wykończyć barbarzyńcę czy Ele druida.

Podróżnik (War Traveler)
Bitewne Buty (Battle Boots)
Obrona: 100-139.2
Wymagany Poziom: 42
Wymagania: Siła: 95
Wytrzymałość: 48
+150-190% Zwiększona Obrona
25% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+10 do Żywotności
+10 do Siły
Dodaje 15-25 Obrażeń
40% Wolniejsze Zmniejszanie Wytrzymałości
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 5-10
30-50% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu
Patch 1.09 i późniejsze

Zwiększa dmg. Choc ja ich nie używam ja polecam gore, ale wt tez SA bardzo dobra dla naszej postaci 

Piekielny Wędrowiec (Infernostride)
Wykonane z Demoniej Skóry Buty (Demonhide Boots)
Obrona: 78.8-105
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 12
+120-150% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
5% Szansa Rzucenia 8-poziomowego Zaklęcia Pożoga Podczas Atakowania
Odporność na Ogień +30%
10% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Dodaje 12-33 Obrażeń od Ognia
47-70% Dodatkowego Złota od Potworów
+2 do Promienia Światła
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)

Używać vs fb soso 10 max fire res i 30 fire res jest niezbędne w grze 1n1 z fb, chyba ze ktos ma takiego skila ze go nawet nie ruszy Very Happy.

Podejście Aldura (Aldur's Advance)
Bitewne Buty (Battle Boots)
Obrona: 39-47
Wymagany Poziom: 45
Wymagana Siła: 95
Przedmiot Niezniszczalny
40% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+180 Maksymalna Wytrzymałość
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
Przywraca Wytrzymałość Plus 32%
+50 do Życia

Co takiego maja ? Frw które jest nie kiedy niezbędne do szybkiego poruszania się vs poszczególne postacie na przykład vs nec.

I ostatnie to są rare butki frw/res(fire, cold, light)/dex/str/live/mana

Co tu mówic? Jeżeli potrzebujemy resa zakładamy je !

O obuwiu to było by na tyle.

Amulet

Gniew Lorda (Highlord's Wrath)
Amulet
Wymagany poziom: 65
20% Zwiększona Szybkość Ataku
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+0.375-37.125% Szansa na Zabójcze Uderzenie (0.375 * Poziom Postaci)
Odporność na Błyskawice +35%
Dodaje 1-30 Obrażeń od Błyskawic
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 15
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)

Na Tvt najlepsze rozwiązanie na tvt zabójcze dmg robi swoje w połączeniu z gore riderami.

Oko Kota (the Cat's Eye)
Amulet
Wymagany poziom: 50
30% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+100 Obrona przeciw Pociskom
+100 Obrona
+25 do Zręczności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)

Frw/20 ias chodź na tvt i tak jest lepszy hl na pvp polecam jego chyba że na ava to hl ale frw na 1n1 stanowi duże znaczenie.

To są 2 podstawowe i najważniejsze amulety u amazonki. Bez nich nasza Amka niema szans przetrwać 
Rozpatrzymy jeszcze 1 sugestie ale mniej rozsądną niż dwie powyżej  jest to amu anioła.

Ringi

Tu mamy 2 rozwiązania! A są one następujące

RAVEN+raven/wisp projector/dwarf star/ ewentualnie anioł.
RARE RING+ raven/wisp projector/dwarf star/ ewentualnie anioł.

Kruczy lód (raven frost)
Pierścień (ring)
Wymagany lvl 45
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorpcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności

Krasnoludka Gwiazda
Pierścień (ring)
Wymagany lvl 45
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 12-15
Przywraca Wytrzymałość Plus 15%
+40 Maksymalna Wytrzymałość
+40 do Życia
100% Dodatkowego Złota od Potworów
Absorpcja Ognia 15%

Ogniskowiec (wisp projektor)
10% Szansa Rzucenia 16-poziomowego Zaklęcia Błyskawica w Czasie Zadawania Ciosu
Absorpcja Błyskawic 10-20%
10-20% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 7 Duch Kolców (11 Ładunków)
Poziom 5 Serce Rosomaka (13 Ładunków)
Poziom 2 Dębowy Mędrzec (15 Ładunków)

Nasz RARE RING powinien posiadać takie atrybuty:

Max dmg
AR
Ll
STR
DEX
Life/mana
Light/cold/fire res


W pierwszej kombinacji pierścieni raven+raven/wisp/dwarf jednego ravena nie ściągamy nigdy a drugi ring w zależności od żywiołu przeciwnika, a w drugiej kombinacji
Rare+raven/wis/dwarf rare ring jest niezbędny bo na nim opiera się nasz ubiór i to dzięki niemu możemy ubrać all items.


EKWIPUNEK

W plecaku nosimy standardowo Ama Torch i Annihilus.

Pochodnia Piekielnego Ognia (Hellfire Torch)
Duży talizman
Wymagany lvl 75
25% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Ognista Burza, podczas zadawania ciosu
+ 3 do wszystkich umiejętności (dla losowo wybranej postaci)
+ 10-20 do wszystkich statystyk
+ 10-20 do wszystkich odporności
+ 8 do Promienia Światła
Poziom 30 Hydra (10 ładunków)
(występuje w patchu 1.11 i późniejszych)

Annihilus
Mały talizman
Wymagany lvl 70
+1 do Wszystkich Umiejętności
+10-20 do Wszystkich Atrybutów
Wszystkie Odporności +10-20
+5-10% do Otrzymywanego Doświadczenia
(występuje w patchu 1.10 i późniejszych)

Do tego zaopatrujemy się w takie cosie Razz
20x 3/20/20 sc + 1 sc do stun effect + 14x 3/20/5frw sc , jeśli brakuje nam resow to wymieniamy 32020 na 20/5 lub losowa odporność.

Ja osobiście posiadam inne charmy (znaczy się słabsze) ale SA najlepsze dla naszej bowki 

6. Podsumowanie

Podsumowując osiągniemy około 6k dmg, 1,6k life. Około 9-11 k ar z multi, 15 k ar z jaba
Reszta zalezy od umiejętności.

7. Pvp
Bardzo nie lubię mówić komuś ja grać ale dam kilka wskazówek.

Ava
Zakładamy gore, hl, wf umed/loed, circ 2 p&m 30frw 2*40/15, ow belt/dungo, storm/kite life.
Tutaj gra sie fajnie najważniejsze aby stałe się poruszać, oraz zmieniac cały czas
Bow  blokbow i n i strzelając tak jak by seriami . Joiedy jest się w odpowiedniej odległości użyć multi albo furi aby złapać w nl, a następnie strzelając Ga.
zreszta

vs javka
nie grałem nigdy, ale sądzę że gra się podobnie jak z barbarzyńcą. Ale rużni się skipami imo chyba xD

Vs poison Java
nie spotkałem nigdy Razz

Vs hybryd ama
Nie spotkałem nidgy

Vs fb
Tu nam się przydadzą 2 absy dlatego lepszy jest build na 2x raven
Zakładamy raven + dwarf, hl, infernosy, ow belt, shako, na Swithu sanc i polecam tak jak na ava wf umed/loed + circ 2 p&m 30frw 80/30
Najważniejsze stale ruszać się i unikać tanku sosy

Vs blizz
Zakładamy 2xraven hl+gore, shako, storm/noser 2xp szafir
Tak samo jak z fb trzeba się nie usatannie ruszać oraz zmieniając na tytki.

Vs orb
tu nie powinno być problemu ubieramy się tak samo jak vs blizz i unikac cetrum orba bo może narobic nam male szkody.

Vs light
wips, hl, gore. Czemu nie tg ? bo light używa burzy i fhr jest przydatne dlatego radze dungo albo ow belt 24fhr.
Iak z poprzednimi

Vs Ele dru
Storm 2x raven gaze reszta standardowa
Uciekać, aby nie wleciał nam na głowę, strzelać multi aby zabic oaka a następnie Ga nl i masakrować xD

Vs shape
Uciekac nie dac się złapać w rabbies bo on wtedy ugrysie i ucieka a my die

Vs ww baba
Ubrac się pod frw 
Uciekac Waliać fury Ga na zmianę, nie polecam multi bo nie robi to dużych szkód a zabiera nam dużo many niezbędnej do fury. Unikać bez pośredniego starcie bo pojedzie po nas jak po psach.

Vs ham
Tu ubieramy standardowy Staff
I jak gramy ? zależy od sposobu gry pala czy wecie robił cl i hamy czy z charge i smita
Ja hamerami to jeszcze łatwo bo mamy szanse uciec, a jak z charge to cały czas na bloku i chodzeniu.
Łapiemy w nl z fury i zmiana na Ga. I tak w kółko

Vs smit
tu to co z hamerem używającym charge/smita

vs foh
Kira/noser 2x p topazem, tg, hl
Trzeba uważać, ale ja zobaczymy go z daleka strzelać w jego kierunku Ga, a na pewno Se poradzimy

Vs sin
Założyć sporo frw, shako, cat/wt, spirit(fhr/light res), tg, można również założyć circ 2pm 80/30 i na rękawice bloodfisty dla lepszego fhr (nie tracąc na tym iasu)
Tu mamy trudny duel aczkolwiek szanse są wyrównane. Najważniejsze trzymać się na dystans bo jak wpadniemy w mb to bida xD pozostaje nam uciekać jak najdalej.

Vs sin hybryd
Nie grałem nigdy ale będzie podobno jak vs trap

Vs ww sin
Tu ubieramy się podobnie jak na barba tyle ze trzeba często zmieniać na blok bo może nas zaskoczyć lotem smoka. Ale moim zdaniem jest łatwiej ponieważ nie posiada bo 

Vs nec bone
Tu założyć jak najwięcej frw oraz hp
Jak grać? Trzymać się na dystans podobnie jak z sin, tyle że tym razem uważać na bp

Moim zdaniem to jest cała teoria jak grac naszą amazonką, choć nie uważam że są to najlepsze sposoby gry.
Na pewno znajdzie się nie jedna osoba co będzie to kwestionować i bardzo tego oczekuje! Chcę wiedzieć gdzie popełniłem błędy aby móc je analizować i się nauczyć czegoś więcej z teorii gry ta postacią.

Tvt

Na tvt zazwyczaj gramy w drużynie z paladynem mixojacym nam aurami takimi jak (fana,,conc, might, medi, salv oraz daje hb) inaczej mówiąc pełni role supporta, choć niekiedy prowadzi paladyn.
Jak lamnie paladyn powinien się dostosować do amki i poruszać się za nia chor w tym momencie osłabia to pala bo nie wie co może zrobić amka. Do takich gier trzeba dużo godzin pracy i treningów.
Nie będę dużo pisał jak grac bo sami zrozumiecie co trzeba w danej sytuacji robić.
Na tvt mamy taki + ze jak jesteśmy w drużynie pal+nec+xx+my to mamy mix + amp co na mixie mamy dmg około 12k z Ga a na ampie 2 razy tyle !

8. Zakończenie

Jest to postać bardzo sympatyczna postać. Nie jestem gozu pleyerem ale co nieco mogę powiedzieć na temat tej postaci choć w praktyce idzie mi troche inaczej xD.
Dzięki wszystkim co ze mną grali, ćwiczyli, tym co mnie nauczyli grać i pokazali jak to czynić.
Jeżeli macie jakieś pytania to kierować je na acc Ali[RoA]
Bardzo mile widziane krytyczne opinie oraz wytykanie błędów!
Dziękuje za uwage!


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 14:53, 31 Paź 2007
 Zobacz profil autora
hunti
RoA Member



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

   

nice one Smile

ale za duzo czytania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 15:54, 31 Paź 2007
 Zobacz profil autora
Moniu
RoA Member



Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

   

troche sie napisales ^_^
Ja mam zrobiona bowe na tej podstawie i nie narzekam a wiec polecam strategie


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 16:39, 31 Paź 2007
 Zobacz profil autora
Rimba
RoA Member



Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Prosto z twojego domu.

   

fakt sporo textu spore skopiowanych statów itemków ale ogólnie pozytywnie -.-

jakieś oceny ?

jak tak to tak 8/10 jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 17:40, 31 Paź 2007
 Zobacz profil autora
ali
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekarnik ? o.O'?

   

ghmm nie no wiesz bede sie uczyl statow itemow na pamiec hah Razz kazdy inny tak robi w taktykach Razz

ludzie wiem ze cytac sie niehce ale komentujcie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 18:02, 31 Paź 2007
 Zobacz profil autora
fafnir
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: my sie znamy?

   

O kurde tyle ali napisales ze przeczytam to potem xD
Jak przeczytam potem to wydam opinie ^^
Za pozno jest teraz ;d
Nie na moj leb o tej porze Razz


Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 1:21, 01 Lis 2007
 Zobacz profil autora
Kamyk
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu :d

   

no ja doszedlem do item setup i skonczylem juz mi sie nei chcialo xD

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 16:43, 01 Lis 2007
 Zobacz profil autora
fafnir
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: my sie znamy?

   

1) Po co tyle znakow zapytania? Razz
2) Kilka literowek ale who care ;p
3) Tak malo unikow?
4) Gobliny sie nie przydadza?
5)
quote:
Najważniejsze stale ruszać się i unikać tanku sosy
- chyba stale uciekac Razz
6) To chyba tyle, ode mnie 9/10 bo widze ze sie niezle napracowales ^^


Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 18:56, 05 Lis 2007
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Pon 17:43, 06 Maj 2024
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin